Praktiske oplysninger for skole og SFO/Klub

Garderobe:

Alle børn har deres egen garderobe, hvor vi vil bede jer hjælpe med at sørge for, at der ligger passende overtøj, regntøj, gummistøvler og skiftetøj. Vi er meget ude – i al slags vejr. HUSK at skrive navn i.

Fødselsdage:

I klassen fejrer vi fødselsdag for barnet på selve dagen eller på nærmeste skoledag. I har mulighed for at medbringe en lille ting til uddeling (slikkepind, flødebolle eller andet indpakket. Ca. 24 stk)

I SFO’en holder vi fælles fødselsdag på stuen én gang om måneden for de børn, der har haft fødselsdag. Børnene er med til at bestemme hvordan fødselsdagen holdes.

I klubben holder vi fælles fødselsdagsfest hver 3. måned. Fødselsdagsbørnene er selv med til at planlægge fælles spisning og konkurrencer. Der indbetales 50 kr. fra fødselsdagsbarnet, som går til afholdelse af festen.

Cykelparkering:

De børn, der cykler i skole, skal stille deres cykler i cykelskurene på skolen (ud mod Jyllandsgade) Ved cykelture i undervisningstiden eller SFO er cykelhjelm et krav.

Sygemelding:

Ved sygemelding skal I skrive til klasselæreren på AULA samt melde syg til personalet i SFO’en .