Velkommen i klubben

Velkommen:

Klubben er funktionsopdelt for 3. – 4. klasse.

Opdelingen i funktioner motiverer børnene til at træffe selvstændige valg i form af de aktiviteter, der tilbydes. Det har værdi, at børnene er med til at bestemme, hvilke aktiviteter, der skal være i klubben, så de i takt med at de bliver ældre føler sig hørt og inddraget mere.

Vi tror på, at lege og aktiviteter på tværs af alder og klasser kan være med til at skabe gode relationer og opbygge gode venskaber. Vi giver derfor også mulighed for at børnene har tid til ’bare’ at hygge og snakke sammen på tværs.

Klubben er åben:

Mandag – torsdag 6.30 – 17.00

Fredag 6.30 - 15.30

Klubbens telefon: 30690749/99604535

Aktiviteter i klubben:

De daglige funktioner er f.eks. pool, bordtennis, krea-aktiveter, bål, udeleg, hallen, gaming m.m.

I løbet af året har vi aktiviteter såsom

Rollespil

Badeland

Klubturneringer på tværs af klubber

Fastelavn

Juletur til Herning Centret

Halloween

Klubaftner

Overnatning

Forældresamarbejde i klubben

Sendeaftaler:

For at det kan lykkes for os at have fokus på legen, være nærværende og understøttende voksne og tilbyde aktiviteter med kvalitet, har vi begrænset service med hensyn til sendeaftaler.

Vi sender gerne jeres barn kl. 16.00, 16.30 og 17.00

• Undtagelse ved idrætsaktiviteter, kor eller lignende

Vi vil bede jer om at oprette en sendeaftale i Komme/gå i Aula. Gør venligst opmærksom på, hvis det drejer sig om en fritidsaktivitet.